<b>Hoe krijg je mensen in beweging?</b>Geef mensen focus en ruimte en verandering en ontwikkeling komt vanzelf
Hoe krijg je mensen in beweging?Geef mensen focus en ruimte en verandering en ontwikkeling komt vanzelf

HR moet beter!

Woensdag 02 februari 2022
In de huidige tijd van groei bij veel bedrijven en tegelijkertijd krapte op de arbeidsmarkt, staat efficiënter werken en het digitaliseren van HR-processen volop in de aandacht bij menig HR eindverantwoordelijke. Veel organisaties merken dat het een must is om HR-support op een andere manier te gaan organiseren. Enerzijds om betere dienstverlening te kunnen bieden bij operationele vraagstukken, anderzijds om tijd vrij te maken voor de brood nodige ondersteuning op strategische thema's.

Click-call-face is het dienstverleningsmodel waar daarbij vaak aan wordt gedacht.

Uitgangspunt van dit dienstverleningsmodel is dat medewerkers en managers de routinematige HR-taken online zoveel mogelijk zelf doen. De 'click' staat uiteraard voor deze zelfbediening. Mocht verdere hulp nodig zijn, dan kan telefonisch contact worden opgenomen met de HR Servicedesk (Call). En natuurlijk blijven er tal van vraagstukken, voornamelijk bij leidinggevenden, waarvoor persoonlijk contact noodzakelijk is (Face).

Hoe dit er in de praktijk uit kan zien leg ik uit in bijgevoegde presentatie. Weten hoe dit in de praktijk geïmplementeerd kan worden? Neem contact op!